Nowość w Biletti.pl

Telefoniczna rezerwacja biletów lotniczych +4832 728 3008czynna: poniedziałek - sobota: 800 - 2000, niedziela: 1200 - 2000

Bezpieczeństwo transakcji

Bezpieczeństwo Państwa danych przesyłanych w czasie transakcji on-line w naszym serwisie gwarantowane jest dzięki stosowaniu systemów certyfikacji danych takich jak:

certyfikaty bezpieczeństwa: Thawte, VISA Verified, MasterCard SecureCode

Akceptowane płatności

Aby mogli Państwo łatwo zarezerwować bilety lotnicze, hotele czy wykupić ubezpieczenie, akceptujemy przy płatnosciach rózne karty kredytowe.

akceptowane płatności: VISA, MasterCard, American Express, Diners Club International, JCB, First Data

Udostepniamy również płatność standardowym przelewem bankowym.

akceptowane płatności: przelew PKO Bank Polski, przelew Bank PKO S.A.

Informacje kontaktowe

W przypadku problemów z rezerwacją biletów, prosimy o skorzystanie z poniższych kontaktów.

Rezerwacja biletów lotniczych i hoteli

Bilety lotnicze - Infolinia:+48 32 728 3008

Jeżeli potrzebujesz pomocy związanej z rezerwacją biletów lotniczych prosimy o kontakt z infolinią. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach: 800 - 2000, oraz w niedzielę w godzinach: 1200 - 2000

Numery kont bankowych dla płatności za rezerwację biletów i hoteli

Przelewy krajowe

  • PKO BP: 46 1020 4317 0000 5002 0129 4206
  • PEKAO S.A.: 62 1240 5703 1111 0000 4900 0049

Przelewy walutowe

  • Millenium S.A.: PL63116022020000000127195479

    SWIFT BIGBPLPW

    Bank Millennium S.A.

    Al. Jana Pawła II 15

    00-828 Warszawa

Rezerwacja biletów autokarowych i kart Euro26

Jeżeli potrzebujesz pomocy związanej z rezerwacją biletu autokarowego lub karty Euro26 prosimy o kontakt z infolinią:

  • Przewozy autokarowe: bilet.online@voyager.pl, reklamacje@voyager.pl
  • Karta Euro26: karta.online@voyager.pl

Wszelkie reklamacje dotyczące problemów z rezerwacją powinny być składane max.do 24 godzin od zaistnienia przyczyny reklamacji na powyższe adresy email.

Reklamacje dotyczące realizacji przewozu powinny być składane dodatkowo do wiadomości serwisu max. do 14 dni od zaistnienia przyczyny reklamacji.